• Str. Cerna 21B, Râmnicu Vâlcea
  • office@tarem.ro
  • 8:00 – 17:00
Thumb

SICO Marketing și Comercial

Acest subsistem al lui SICO ERP&CRM are ca principala functiune asigurarea managementului functiunilor de marketing şi comerciale dintr-o companie de orice dimensiuni sau profiluri de activitati. Componentele informatice prin care se realizeaza acest obiectiv al sistemului informatic sunt SICO Marketing si modulele specializate din SICO Gestiuni. Distribuirea lor in cele doua interfete s-a facut tinandu-se sema de specializarea si ergonomia lucrativa pentru aceasta categorie de utilizatori cu scopul cresterii productivitatii muncii acestora in cadrul sistemului informatic integrat.

Aceste module realizeaza prelucrarea completa a informatiilor comerciale pe tot fluxul informational al acestora, de la studiul pietei pana la realizarea şi finalizarea contractelor comerciale, atat pentru aprovizionare cat şi pentru desfacere.

Sunt informatizate activitatile tuturor compartimentelor care se ocupa de planificare comerciala, ofertare, contractare, aprovizionare si desfacere dintr-o companie.

Programul acopera tot fluxul informational de marketing şi comercial, incepand de la lansarea sau preluarea cererilor de oferte si ofertelor, pana la editarea contractelor şi a comenzilor pentru clienti si furnizori.

SICO Marketing acopera toate activitatile specifice de marketing de pana la intocmirea contractelor si a comenzilor comerciale de furnizori si clienti: studiul si prospectarea pietei, emiterea si urmarirea cererilor de oferte catre furnizori, analiza si preluarea ofertelor acestora, pregatirea, preluarea si urmarirea cererilor de oferte de la clienti, editarea si urmarirea ofertelor catre clienti, intretinerea si dezvoltarea nomenclatorului de clienti si furnizori si alte activitati care premerg si pregatesc intocmirea contractelor si a comenzilor comerciale.

Este urmarita evolutia unei cereri de oferta-clienti in diferite stadii ale acesteia: cerere de oferta primita, cerere de oferta emisa, oferta primita, oferta emisa, comanda primita.

Pentru cererile de oferte-furnizori stadiile urmarite sunt similare.

Stadiul final al unei oferte este comanda comerciala. O data cu transformarea ofertelor in comenzi comerciale, prelucrarea lor ulterioara este asigurata de modulul “Contracte si comenzi”.

SICO Marketing mai include operatiuni si actvitati specifice, realizate automat prin program:

  • Comunicatii prin e-mail, telefon, fax, posta cu diferiti parteneri sau persoane de contact ale caror date se afla in baza de date a aplicatiei. Aceste relationari se pot face:

• prestabilit, intr-o limba straina aleasa de utilizator si cu mesaje standardizate

• aleatoriu dupa dorinta utilizatorului

  • Preluarea automata a continutului altor documente in documentele proprii ale aplicatiei. Documentele ce se pot prelua automat sunt fie din cele existente in baza de date a aplicatiei, fie documente din mediul on-line (fisiere xls, doc, rtf, pdf.) sau orice documente de acest tip la care utilizatorul are acces.
  • Integrarea cu toti utilizatorii SICO ERP&CRM prin intermediul sistemului propriu de alertare si notificare.

Programul permite editarea ca documente a tuturor contractelor şi comenzilor comerciale şi realizarea de rapoarte complete avand diferiti factori de grupare: parteneri, produse, activitati, obiective, baza legala, structuri organizatorice, documente, valori contractuale, perioade de timp ş.a..

SICO Marketing realizeaza mai multe tipuri de rapoarte specific:

  • Oferte primite pe furnizori si produse ordonate dupa diferiti parametri (data, pret, termen, discount)
  • Oferte emise pe clienti si produse ordonate dupa diferiti parametri (data, pret, termen, discount)
  • Registratura automata specifica (registrele de intrari si de iesiri)

Aceste rapoarte contribuie substantial la fundamentarea analizelor si deciziilor comerciale ale companiei.

Sunt create, preluate şi transmise toate documentele şi rapoartele specifice acestor activitati, asigurandu-se  maximum de operativitate şi productivitate prin legaturile de flux direct cu toate canalele informationale actuale: reteaua Internet, echipamente şi retele interne, legaturi speciale etc..

Modelele, metodele si tehnicile de marketing reprezinta o sursa importanta pentru cresterea fortei de vanzare si a veniturilor unei companii. Aplicatia permite bugetarea, planificarea, programarea, urmarirea si analiza unor activitati specific de marketing precum: prospectarea si contactarea pietei potentiale, identificarea de oportunitati si nevoi curente sau viitoare ale pietei, derularea de campanii de anunturi, promovare, PR si de publicitate, actiuni de tip “pipeline”  vanzari,  analize cauza-efect-cost s.a.

Pot fi stabilite si urmarite obiective de marketing si comerciale specifice precum:

  • Transformarea tintelor de marketing in clienti
  • Urmarirea permanenta a potentialului clientilor
  • Urmarirea ciclului comercial al produselor si serviciilor
  • Minimizarea perioadei de vanzare
  • Maximizarea profitului si a eficientei vanzarilor
  • Diversificarea produselor si serviciilor pentru clientii existenti
  • Fidelizarea clientilor
  • Folosirea clientilor existenti pentru atragerea de noi clienti
  • Stabilirea de obiective comerciale precise si urmarirea lor pe clienti, produse, canale de vanzare, etc..
  • Integrarea sistemului de marketing in sistemul informational-decizional global
  • Generalizarea muncii de marketing la nivelul intregii companii
  • Cresterea productivitatii si a eficientei activitatilor de marketing s.a.

Sistemul de marketing al aplicatiei pune un accent deosebit pe factorul inovator, rapid, de noutate si dinamic, cu precadere folosind resurse ieftine ca timp si costuri si usor de utilizat.

Aplicatia permite stabilirea unor operatiuni de marketing dupa modele de tip tehnologic, cu tarife si durate de timp pe fiecare operatiune planificata si executata. Modelul este utilizat in aplicatia integrata de Resurse Umane.

SICO ERP&CRM permite realizarea si eficientizarea de proceduri diverse de lucru pentru compartimentele de  marketing ale companiei: sedinte, notificari si alertari operative specifice, formatari de comunicari de tip wiki s.a.

Forta,  performantele in  vanzari si viitorul unei companii sunt conditionate de calitatea si cantitatea muncii de marketing.

SICO ERP&CRM ofera posibilitatea ca activitatea de marketing sa se desfasoare organizat, in compartimente specializate, cat si la nivelul intregii companii, de la portar la director general (presedinte). Folosind aceasta posibilitate, efectele benefice asupra performantelor comerciale si profitului nu vor inarzia sa apara.

SICO Marketing si modulul “Contracte si comenzi” aflat in meniul aplicatiei SICO Gestiuni reprezinta interfata specializata a lui SICO ERP&CRM pentru subsistemul de Marketing si Comercial al companiei.

Thumb
Thumb