Acest (sub)sistem al lui SICO ERP realizeaza evidenta si managementul resurselor umane ale unei companii sau institutii. El acopera toata aria informationala privind studiul, evidenta, utilizarea si managementul fortei de munca. Sunt informatizate complet activitatile de personal, organizare, normare, salarizare, financiar-contabile, statistica, raportari externe s.a. legate de resursele umane.
SICO – Resurse Umane este o aplicatie integrata avand doua componente principale:
Alaturi de acestea, aplicatia mai include un modul de Administrare, pentru functiuni de reglementare, mentenanta si intretinere a datelor.
Datele privind prezenta la lucru (pontaje) pot fi introduse direct in program, zilnic, la locurile de munca ale angajatilor, sau pot fi preluate pe severul aplicatiei de pe diferite echipamente si dispozitive de pontaje automate (cititoare de carduri).
Aceasta componenta realizeaza complet si raportarile externe catre Casa de Pensii, asigurarile de somaj si de sanatate.
Tot aici este inclus modulul pentru realizarea completa si raportarea veniturilor angajatilor (fise fiscale, D205).
Fiecare dintre aceste componente are cate un modul de rapoarte specifice din care se obtin multiple date si rapoarte privind organizarea, personalul, salarizarea, realizarea manoperei, indicatori, statistici, date financiar-contabile, fise fiscale, declaratii si raportari externe (pensii, somaj, sanatate) s.a.
Tipuri de rapoarte: