• Str. Cerna 21B, Râmnicu Vâlcea
  • office@tarem.ro
  • 8:00 – 17:00
Thumb

Achizitia de bunuri si servicii

Acesta functiune a sistemului informational este acoperita cu precadere de modulul “OBLIGATII”, inclus in aplicatia SICO Gestiuni.

Acest modul al aplicatiei prelucreaza toate documentele primare provenite de la furnizori si care sunt inregistate in evidenta financiar-contabila a companiei: facturi, chitante fiscale, bonuri fiscale, avize de expeditie, borderouri de achizitii s.a. Documentele de acest tip reprezinta, din punct de vedere financiar-contabil, creditul conturilor de furnizori si sursa de date pentru intocmirea jurnalelor de achizitii si a altor rapoarte privind achizitia de bunuri si servicii din cadrul unei societati comerciale.

Formularele de culegere a datelor permit inregistrarea selectiva a unor multitudini de informatii privind documentele, incepand cu numerotarile din Registrul Unic, furnizorul, numarul, data emiterii, data inregistrarii, contul de furnizori si contul corespondent, centrele de costuri, contractul comercial (comanda), continutul documentului si alte informatii pentru intocmirea de rapoarte normativ-fiscale, financiar-contabile, comerciale s.a.

Sunt realizate urmatoarele tipuri de rapoarte:

  • Jurnale, registre, centralizatoare, liste
  • Corelatii intre notele de receptii si facturile de la furnizori
  • Fise istoric pe furnizori
  • Balanta furnizorilor
  • Jurnale de cumparari
  • Grafice de plati
  • Rapoarte privind scadentele de plata
  • Rapoarte statistice
  • Note contabile
  • Registratura s.a.

Acest modul al aplicatiei este strans legat de modulul “CONTRACTE SI COMENZI”, documentele sale putand fi arondate automat de program contractelor si comenzilor de aprovizionare. Rapoartele privind achizitia de bunuri si servicii care includ informatii atat din documentele modulului “OBLIGATII” cat si din contractele si comenzile cu care sunt in conexiune sunt prezentate in cadrul modulului “CONTRACTE SI COMENZI”.

Thumb
Thumb