Pentru a asigura satisfactia clientului si dupa implementarea aplicatiei, TAREM pune la dispozitia clientilor sai sistemul de suport post implementare.
TAREM asigura suport pentru intrebari de natura tehnica sau in cazul unor eventuale raportari ale unor situatii de functionare anormala a solutiei. Suportul tehnic este disponibil in timpul orelor normale de operare.
Sistemul de suport creste fiabilitatea, accesabilitatea si increderea in sistem livrând raspunsuri de calitate pentru aplicatiile TAREM in cel mai scurt timp.
Firmele care au contracte active de mentenanta si suport tehnic au asigurat un timp de raspuns la incidente conform celor stipulate in contract.

Sistemul de suport asigura suport pentru diverse tipuri de probleme:
- Optimizarea folosirii
- Intrebari post implementare
- Preluare de bug-uri
- Ajutor in raportare
Avantajele folosirii sistemului de suport
- Costuri de suport predictibile si scalabile
- Cresterea fiabilitatii sistemului
- Cresterea increderii personalului in folosirea aplicatiei
- Consultanta din partea unor persoane având cunostinte tehnice si business ridicate