• Str. Cerna 21B, Râmnicu Vâlcea
  • office@tarem.ro
  • 8:00 – 17:00
Thumb

Intelegand necesitatile specifice companiei dumneavoastră, SICO ERP&CRM va aduce cateva BENEFICII greu de egalat de catre orice alt competitor de pe piata:

  • Software romanesc, dezvoltat pentru piata romaneasca (nu are inconvenientele uzuale ale aplicatiilor straine adaptate);
  • Perioada scurta de implementare;
  • Pret competitiv;
  • Siguranta in manevrarea informatiilor;
  • Usor de utilizat;
  • Realizeaza prelucrarea completa a datelor în timp real, contabilitatea, statistica si prelucrarea manageriala ale documentelor facandu-se automat, astfel incat puteti sti indicatorii economici in orice moment al zilei;
  • Rapoarte comerciale si financiare complexe si rapide – pentru a putea lua decizii eficiente si operative;
  • Cunoasterea si reducerea costurilor pe departamente – avand informatii despre: activitati/ bugete/ departamente/ parc auto/ unitati-subunitati/ cheltuieli vs. venituri;
  • Organizarea programului modular – in functie de departament, de fluxul de documente – pe utilizatori, cu drepturi bine definite;
  • Garantie pentru viitor, cu posibilitatea dezvoltarii ulterioare a aplicatiei in functie de cerintele beneficiarului.

Cele mai importante beneficii ale utilizarii sistemului informatic SICO ERP:

  • erpsoftwareInformatiile economice le aveti in timp real – contabilitatea facandu-se automat de la introducerea documentelor – astfel puteti sti indicatorii economici in orice moment al zilei;
  • Rapoarte Manageriale de Vanzari si Financiare, complexe si rapide – pentru a putea lua decizii referitoare la afacerea d-voastra imediat;
  • Cunoasterea si Reducerea tuturor costurilor pe departamente – avand informatii despre:  activitati/ bugete/  departamente/ parc auto/ unitati-subunitati/ cheltuieli vs. venituri;
  • Organizarea programului modular – in functie de departament, de fluxul de documente – pe utilizatori, cu drepturi bine definite; SICO ERP&CRM permite implementarea celor mai avansate tehnologii de rapoarte bazate pe BI (BUSINESS INTELIGENCE);
  • Raspuns rapid si pozitiv la diverse integrari cu alte sisteme pe care le deja le detineti;
  • Flexibilitate in realizarea „add-on”-urilor (modificari, adaptari in functie de specificul clientului);
  • Configurabilitate maxima: puteti face setari, configurari, in program, indepenedent de producator. Independenta mare !
  • Pretul este competitiv, se poate calcula modular, pe etape de implementare;

Caracteristicile tehnice ale sistemului informatic SICO ERP asigura protectia maxima a datelor. Existenta mai multor niveluri de acces ale utilizatorilor garanteaza siguranta manipularii datelor; fiecare utilizator are numai drepturile sale de acces, delimitate si controlate strict de catre administratorul de sistem.

  • Sortarea calitativa a informatiei

Informatia, ca resursa a competitivitatii organizatiei, trebuie utilizata eficient. Intr-un mediu de lucru tot mai dinamic, caracterizat printr-un timp de reactie scazut si prin cresterea responsabilitatii individuale, accesul la informatiile utile in cel mai scurt timp reprezinta garantia reactiei imediate, in timp real, la schimbare. Sistemul informatic SICO ERP va da posibilitatea sa gasiti instantaneu exact informatia de care aveti nevoie, fara a pierde timp pretios pentru cautarea datelor in cadrul mai multor departamente.

  • Promptitudine şi reactie imediata

Sistemul integrat SICO ERP asigura procesarea rapida a datelor introduse, permitand cunoasterea in orice moment a rezultatelor si monitorizarea stadiului de evolutie a proceselor din intreprindere. Permite managerilor oricarui nivel ierarhic sa reactioneze în timp real la informatiile primite, prin decizii operative și fundamentate.

  • Alocarea resurselor umane si de timp pentru activitati direct generatoare de plus-valoare

SICO ERP asigura prelucrarea automata a tuturor informatiilor economice, generand rapoarte complete de reflectare, urmarire si analiza a proceselor economice, inlocuind si punand mai bine in valoare resursa de forta de munca. Astfel, puteti redirectiona resursele umane si de timp spre activitatile direct productive, rezultatul imediat fiind sporul de productivitate.

  • Reducerea substantiala a erorii umane

Prin automatizare, sistemul asigura acuratetea datelor. Angajaţii nu vor fi mai fi nevoiti sa introduca aceleasi date de mai multe ori (toate documentele si informatiile sunt introduse o singura data în sistem), ceea ce inseamna implicit diminuarea considerabila a erorilor datorate neglijentei, nepriceperii sau neatentiei acestora. Informatia furnizata de sistem va avea un nivel calitativ ridicat, prin eliminarea inconsistentelor intre diferitele surse de date.

  • Reducerea costurilor

Printr-o mai corecta gestiune a resurselor productive se pot simplifica si imbunatati activitatile din intreprindere, iar calculatiile de costuri realizate de sistem va ofera posibilitatea de a monitoriza indeaproape procesele mari consumatoare de resurse. Fluxurile aprovizionarii si productiei se vor desfasura dupa modelul “Just In Time” – reducerea la minimum a stocurilor si a capitalului imobilizat in stocuri. Preluarea de catre sistem a multor sarcini dificil de realizat de catre angajaţi genereaza economisirea resurselor (materiale, timp, mana de lucru) si reorientarea acestora spre acele activitati unde sunt strict necesare.

  • Cresterea productivitatii si a eficientei

Mai buna repartizare a sarcinilor de munca şi economisirea de resurse se vor concretiza în sporuri de productivitate. Prin interpretarea semnalelor din partea sistemului, managerii vor fi capabili sa identifice procesele deficitare şi sa actioneze în directia eficientizarii pe termen mediu şi lung a acestora.

  • Optimizarea si integrarea proceselor din intreprindere

Centralizarea datelor din toate departamentele intreprinderii intr-o singura baza de date duce la accesarea operativa, neredundanta si optima a informatiilor decizionale. Gestionarea atenta a fluxului de informatii, atat in interiorul cat si in exteriorul companiei si operativitatea in luarea deciziilor sunt consecinte directe ale integrarii proceselor si imbunatatirii lor functionale, in urma implementarii sistemului informatic integrat.

  • Functionarea afacerii la parametri ridicati de competitivitate

Avantajele enumerate mai sus se concretizeaza in cresterea competitivitatii companiei. Sistematizarea activitatilor productive si auxiliare permite managerilor focalizarea atentiei spre identificarea de noi oportunitati pe piata, in directia extinderii sau a diversificarii portofoliului de clienti si spre gasirea de noi avantaje competitive.