Vânzare de bunuri și servicii

Acesta functiune a sistemului informational este acoperita cu precadere de modulul “CREANTE”, inclus in aplicatia SICO Gestiuni.

Acest modul al aplicatiei prelucreaza toate documentele primare emise catre clienti si care sunt inregistate in evidenta financiar-contabila a companiei: facturi, chitante fiscale, bonuri fiscale, avize de expeditie, s.a. Documentele de acest tip reprezinta, din punct de vedere financiar-contabil, debitul conturilor de clienti si sursa de date pentru intocmirea jurnalelor de vanzari si a altor rapoarte privind vanzarea de bunuri si servicii din cadrul unei societati comerciale.

Formularele de culegere a datelor permit inregistrarea selectiva a unor multitudini de informatii privind documentele, incepand cu numerotarile din Registrul Unic, clientul, numarul, data emiterii, data inregistrarii, contul de clienti si contul corespondent, centrele de costuri, contractul comercial (comanda), continutul documentului si alte informatii pentru intocmirea de rapoarte normativ-fiscale, financiar-contabile, comerciale s.a.

Sunt realizate urmatoarele tipuri de rapoarte:

  • Jurnale, registre, centralizatoare, liste
  • Fise istoric pe clienti
  • Balanta clientilor
  • Jurnale de vanzari
  • Grafice de incasari
  • Rapoarte privind scadentele de incasat
  • Rapoarte statistice
  • Note contabile
  • Registratura s.a.

Acest modul al aplicatiei este strans legat de modulul “CONTRACTE SI COMENZI”, documentele sale putand fi arondate automat de program contractelor si comenzilor de desfacere. Rapoartele privind vanzarea de bunuri si servicii care includ informatii atat din documentele modulului “CREANTE” cat si din contractele si comenzile cu care sunt in conexiune sunt prezentate in cadrul modulului “CONTRACTE SI COMENZI”.