SICO Sistemul de notificare si alertare
SICO ERP are incorporat un sistem propriu de comunicari si notificari intre toti utilizatorii sai care le permite acestora un schimb intern de informari si actiuni privind operatiuni secventiale specifice, de interconditionare si alte operatiuni referitoare la documentele si rapoartele aplicatiei.
Sistemul de notificare si alertare poate avea fie un rol informativ, fie unul obligatoriu, de reglementare a relatiilor dintre actiunile utilizatorilor aplicatiei.
Pentru anumite module, precum cele de evidenta utilaje si parc auto, sistemul de alertare are un rol determinant, generand activitati obligatorii precum revizii, plati asigurari s.a.
Categorii
- • Marketing si Comercial
- • Comercial ++
- • Achizitia de bunuri si servicii
- • Gestiuni de stocuri
- • Gestiuni pentru evidenta si repartizarea cheltuielilor
- • Evidenta, gestiunea si mentenanta Mijloacelor Fixe si a altor Active
- • Organizare – Logistica
- • Urmarirea investitiilor
- • Productie de bunuri si servicii
- • Vanzare de bunuri si servicii
- • POS Vanzari
- • Modul SFA de vanzari
- • Ofertare, planificare, lansare, urmarire lucrari de constructii-montaj
- • Contabilitatea analitica si de gestiune
- • Contabilitatea financiara
- • Bugete
- • Trezorerie
- • Salarizare si resurse umane
- • Structura de control si conducere
- • Sistemul de administrare si securitate
- • Sistemul de notificare si alertare