SICO Salarizare si resurse umane
Acest (sub)sistem al lui SICO ERP realizeaza evidenta si managementul resurselor umane ale unei companii sau institutii. El acopera toata aria informationala privind studiul, evidenta, utilizarea si managementul fortei de munca. Sunt informatizate complet activitatile de personal, organizare, normare, salarizare, financiar-contabile, statistica, raportari externe s.a. legate de resursele umane.
SICO – Resurse Umane este o aplicatie integrata avand doua componente principale:
- Resurse Umane
- Salarizare
Alaturi de acestea, aplicatia mai include un modul de Administrare, pentru functiuni de reglementare, mentenanta si intretinere a datelor.
- Componenta de Resurse Umane permite intretinerea datelor de configurare, organizare si functionare a companiei legate de resursele umane: activitati, subunitati, formatii, compartimente, locuri de munca, meserii si profesii, functii si posturi, obiective, norme de munca, date de personal s.a.
- Componenta de Salarii permite intretinerea datelor cu care se realizeaza functiunile de salarizare: pontaje, manopera, avansuri, indemnizatii din asigurari (concedii medicale din fondul de risc/ bugetul asigurarilor sociale s.a.), concedii de odihna, lichidari in luna, gratuitati, prime, omisiuni, alte drepturi banesti, retineri financiare s.a.
Datele privind prezenta la lucru (pontaje) pot fi introduse direct in program, zilnic, la locurile de munca ale angajatilor, sau pot fi preluate pe severul aplicatiei de pe diferite echipamente si dispozitive de pontaje automate (cititoare de carduri).
Aceasta componenta realizeaza complet si raportarile externe catre Casa de Pensii, asigurarile de somaj si de sanatate.
Tot aici este inclus modulul pentru realizarea completa si raportarea veniturilor angajatilor (fise fiscale, D205).
Fiecare dintre aceste componente are cate un modul de rapoarte specifice din care se obtin multiple date si rapoarte privind organizarea, personalul, salarizarea, realizarea manoperei, indicatori, statistici, date financiar-contabile, fise fiscale, declaratii si raportari externe (pensii, somaj, sanatate) s.a.
Tipuri de rapoarte:
- Organigrame
- State de functiuni
- Alte situatii si statistici privind evidenta personalului
- State de plata pentru avans/lichidare
- State de plata pentru diverse plati in cursul lunii
- Analiza timpului lucrat (dispersia om-ore pe intervale de indici), compararea indicilor de salarizare cu cei de realizare a normelor
- Bonuri de lucru (realizarea salariilor brute)
- Realizarea si urmarirea manoperei pe obiective, comenzi, diverse “target”-uri
- State financiare
- Centralizatoare de state
- Fise de venituri
- Fise (fluturasi) de salarii
- Declaratia unica (D112)
- Fise fiscale, D205
- Note contabile automate s.a.
Categorii
- • Marketing si Comercial
- • Comercial ++
- • Achizitia de bunuri si servicii
- • Gestiuni de stocuri
- • Gestiuni pentru evidenta si repartizarea cheltuielilor
- • Evidenta, gestiunea si mentenanta Mijloacelor Fixe si a altor Active
- • Organizare – Logistica
- • Urmarirea investitiilor
- • Productie de bunuri si servicii
- • Vanzare de bunuri si servicii
- • POS Vanzari
- • Modul SFA de vanzari
- • Ofertare, planificare, lansare, urmarire lucrari de constructii-montaj
- • Contabilitatea analitica si de gestiune
- • Contabilitatea financiara
- • Bugete
- • Trezorerie
- • Salarizare si resurse umane
- • Structura de control si conducere
- • Sistemul de administrare si securitate
- • Sistemul de notificare si alertare