POS Vânzări

Toate operatiunile si evidenta unui punct de vanzare modern dintr-un magazin de orice profil sau dimensiune sunt realizate in cadrul lui SICO ERP printr-un program special, SICO Retail, inclus in aplicatia SICO Vanzari. Programul opereaza direct in baza de date a aplicatiei de gestiune, integrand functionarea gestiunilor bazate pe case fiscale de marcat cu gestiunile de stocuri, clienti ori casa (banca). Programul efectueaza toate operatiile unui POS de vanzare complet de ultima generatie, tiparind bonul fiscal si gestionand casa fiscala de marcat si alte dispozitive integrate POS-ului respectiv. Sunt automat descarcate gestiunile de stocuri si realizata evidenta completa a vanzarilor si incasarilor, inclusiv jurnalele de vanzari, registerele de casa si notele contabile aferente.

Numarul de POS-uri este nelimitat, fiecare fiind, de fapt,  un client personalizat al aplicatiei de gestiune.

Principalele functiuni si rapoarte ale programului sunt:

  • interfata cu orice dispozitive si echipamente POS
  • sistem de securitate si acces bazat pe utilizatori si parole
  • emiterea tuturor documentelor evidentei primare de gestiune (bonuri fiscale, avize, facturi)
  • realizarea automata a tuturor operatiunilor de incasari si plati referitoare la vanzari
  • rapoarte fiscalizate de tip X, Z s.a.
  • Balante de stocuri, istoric stocuri, liste, fise de magazie, jurnale, registre, rapoarte de gestiune, situatii privind intrarile/iesirile, centralizatoare, note contabile referitoare la gestiunea magazinului
  • Rapoarte ale gestiunii de casa (registrul de casa, jurnal de operatiuni, centralizatoare, note contabile)
  • Rapoarte ale gestiunii de clienti (jurnalul de vanzari, fise, istoric, balante, centralizatoare, note contabile s.a.)