SICO Comercial ++
Aceasta functiune este de fapt o activitate functionala de baza din cadrul oricarei entitati economice, facand parte integranta din subsistemul de Marketing si Comercial. Este reprezentata de modulul omonim al aplicatiei SICO Gestiuni, care acopera activitatea compartimentelor comerciale si de marketing.
In cadrul acestui modul sunt gestionate contractele si comenzile incheiate cu furnizorii si clientii, in conexiune cu toate documentele referitoare la acestea: oferte, facturi, note de receptii, avize, consumuri, incasari, plati s.a.
Aplicatia incorporeaza si gestioneaza toate documentele, notificarile, comunicarile on-line, functiunile, operatiunile pregatitoare, opertionale, uzuale sau curente ale unei activitati comerciale avansate dintr-o companie.
Foarte multe operatiuni si actvitati specifice sunt facute automat prin program:
- Comunicatii prin e-mail, telefon, fax, posta cu diferiti parteneri sau persoane de contact ale caror date se afla in baza de date a aplicatiei. Aceste relationari se pot face:
prestabilit, intr-o limba straina aleasa de utilizator si cu mesaje standardizate sau aleatoriu dupa dorinta utilizatorului - Localizarea automata a partenerilor
- Preluarea automata a continutului altor documente in documentele proprii ale aplicatiei. Documentele ce se pot prelua automat sunt fie din cele existente in baza de date a aplicatiei (oferte, comenzi) fie documente din mediul on-line (fisiere xls, doc, rtf, pdf..) sau orice documente de acest tip la care utilizatorul are acces.
Pentru companii care lucreaza cu agenti de vanzare la distanta, comenzile lansate de acestia prin intermediul aplicatiei Web devin instant comenzi pregatite pentru livrare, doar dupa validarea lor automata din acest modul al aplicatiei. Faza de validare a comenzilor lansate “din teren” este optionala.
- Verificarile automate ale stocurilor, nivelul si localizarea acestora pentru comenzile clientilor
- Acoperirea comenzilor clientilor cu resurse: din stoc, din comenzile catre furnizori
- Rezervari de produse pentru comenzile clientilor
Integrarea instant- operativa cu utilizatorii la distanta ai aplicatiei SICO agent - Integrarea cu toti utilizatorii SICO ERP&CRM prin intermediul sistemului propriu de alertare si notificare.
- Programul permite editarea ca documente a tuturor contractelor si comenzilor comerciale si realizarea de rapoarte complete avand diferiti factori de grupare: parteneri, produse, activitati, obiective, baza legala, structuri organizatorice, documente, valori contractuale, perioade de timp s.a.
Sunt realizate urmatoarele tipuri de rapoarte:
- Contracte si comenzi de furnizori pe: furnizori, produse, activitati, obiective, baza legala, structuri organizatorice, documente, valori contractuale, perioade de timp
- Contracte si comenzi de clienti pe: clienti, produse, activitati, obiective, baza legala, structuri organizatorice, documente, valori contractuale, perioade de timp
Toate aceste rapoarte realizeaza o evidenta completa de tip istoric, operativ si de urmarire operativa si globala a derularii contractelor si comenzilor. In acelasi timp, aceste rapoarte ofera suportul de baza pentru o analiza complexa si completa a intregii activitati comerciale a companiei, baza cresterii fortei comerciale si a afacerilor acesteia.
Categorii
- • Marketing si Comercial
- • Comercial ++
- • Achizitia de bunuri si servicii
- • Gestiuni de stocuri
- • Gestiuni pentru evidenta si repartizarea cheltuielilor
- • Evidenta, gestiunea si mentenanta Mijloacelor Fixe si a altor Active
- • Organizare – Logistica
- • Urmarirea investitiilor
- • Productie de bunuri si servicii
- • Vanzare de bunuri si servicii
- • POS Vanzari
- • Modul SFA de vanzari
- • Ofertare, planificare, lansare, urmarire lucrari de constructii-montaj
- • Contabilitatea analitica si de gestiune
- • Contabilitatea financiara
- • Bugete
- • Trezorerie
- • Salarizare si resurse umane
- • Structura de control si conducere
- • Sistemul de administrare si securitate
- • Sistemul de notificare si alertare